redondela-arcade - Reisverslag uit Redondela, Spanje van marleentevoet - WaarBenJij.nu redondela-arcade - Reisverslag uit Redondela, Spanje van marleentevoet - WaarBenJij.nu

redondela-arcade

Blijf op de hoogte en volg

27 Juni 2015 | Spanje, Redondela

Ik heb vannacht vreselijk geslapen. Ik heb mijn bed onderin afgestaan aan Regina, vrouw van 73 die de tocht loopt met haar man. Er was nog maar 1 bed beneden beneden over. Ik kon haar natuurlijk niet bovenin laten slapen. Het bed boven had geen hekken en was zo wankel als wat. Ik weet hoeveel ik draai en was bang ervan af te vallen. Ik ben maar op de bank gaan slapen. Degene in de slaapkamer die mij vd weg kenden, dachten steeds als ik wakker werd, waar blijft ze toch. Haha. De albergue stond in drukke stad met veel lawaai vd cafes. Dat had ook weinig nut.
als sinds we galicie (spanje) in zijn gelopen lopen de routes van stad naar stad, met idem albergues. Ik voel me daar niet helemaal prettig.
ik heb mezelf voor de reis beloofd dat ik santiago voor de mis van 12uur binnen wil zijn. Wil ik dat bereiken moest ik de laatste dag in helft opbreken. Dat heb ik nu al gedaan. Ik heb vandaag welgeteld 7km gelopen. Blijf nu hangen arceda. Een strandplaatsje bij prachtig meer. Nog 4dgn tot santiago. Waarbij ik de laatste dag 15km loop, zodat ik op tijd ben. Waar ik nu niet meer in de grote steden slaap, maar albergues in kleinere dorpen. Past beter bij mij. Ik moest hiervoor wel afscheid nemen van iedereen. Wie weet wie ik nog zie in santiago. Sylvia (simon and sylvia, stel uit wales) sprak wijs dat je altijd je eigen gevoel moet volgen, zo komt er ook meer ruimte voor andere mensen.
Van marc heb ik vanochtend afscheid genomen. Hij wil graag voor de hitte klaar zijn met lopen, das onze haas.
flore en ik hebben samen opgelopen, nog even naar strand (waar we sylvia en simon tegenkwamen) en samen gelunched. Gefilosefeerd over leven wat we samen kunnen.
Nu zit ik alleen in de albergue, wat even wennen is. Zo komt er ook ruimte voor mij. Tijd om alles wat ik afgelopen dagen heb meegemaakt te overdenken. Wie weet wie of wat ik nog tegenkom

  • 27 Juni 2015 - 14:17

    Caminofrans:

    OlaPelegrina,
    Toch skon, zoon stukkie van Porto naar santieago!
    dat er wat ongemakkeen zijn hoort nu eenmaal bij het pellgrimeren.
    het is heerlijk om je zo te mogen volgen, en denk eraan dat je slechts een pretpakket loopt. Een echte pelgrim loopt gewoon van huis :-)
    gegroet,
    Bom Caminho,
    Caminofrans

  • 27 Juni 2015 - 18:50

    Corine:

    Heej Marleen !! Wat dapper weer om je eigen gevoel te volgen . ..en deze kan op een tegeltje wanneer je weer terug bent ..: you don't always need a plan. Sometimes you just need to Breathe, trust, let go ..and see what happens .
    Xx

  • 27 Juni 2015 - 18:54

    Mam:

    Dan zal je vannacht wel goed slapen ( is te hopen)
    maar wel lief dat je de slaapplaats af hebt gestaan.
    tja, het is elkaar allemaal helpen denk ik op zo'n tocht.
    die caminofrans geeft wel aan dat je een pretpakket loopt maar ik doe het je niet na en neem mijn petje voor je af.
    inderdaad zal het alleen lopen weer even wennen zijn maar ik denk dat je dan makkelijker andere mensen ontmoet wat ook weer mooi is.
    houd moed marleen en succes.
    groet mam

  • 28 Juni 2015 - 20:09

    Corrie:

    Wat gaat het allemaal snel als je zelf niet hoeft te lopen.
    Poosje alleen lopen lijkt me ook wel even rustig, lekker alleen met jezelf.
    Ook nog gefeliciteerd met je goede studieresultaten.
    Zet hem op.........

    Gr
    Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Redondela

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2015

Teo-Santiago de Compostella

01 Juli 2015

herbon-teo

30 Juni 2015

caldas de reis-herbon

28 Juni 2015

alcarde-caldas de reis

27 Juni 2015

redondela-arcade

Actief sinds 19 Juni 2015
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 4488

Voorgaande reizen:

19 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: