tui-o perrino - Reisverslag uit Barcelos, Portugal van marleentevoet - WaarBenJij.nu tui-o perrino - Reisverslag uit Barcelos, Portugal van marleentevoet - WaarBenJij.nu

tui-o perrino

Blijf op de hoogte en volg

26 Juni 2015 | Portugal, Barcelos

Vandaag gaan we onder de 100km. We zijn er dichtbij. Ik heb er nu 120km opzitten. Inmiddels 1 blaar gelopen, zere voeten vd tas. Ik mag niet klagen.
Er komen nu ook meer mensen op de route die alleen de laatste 100k lopen.
Vandaag hebben we apart gelopen. Marc wil voor de hitte op albergue zijn (voor 12uur). Met 18km is dat te doen. Ik merkte dat ik boven mijn macht ging lopen. Ik heb dit uitgesproken. Ik merk dat ik steeds beter voor mezelf kan kiezen en vertrouwen heb op de juiste uitkomst ipv de controle te houden. Ik zag lichte worsteling bij marc. Hij wilde bij ons blijven, maar niet in de hitte lopen. Ik heb uitgelegd dat bij albergue je kan kijken of zijn naam is ingeschreven en anders konden we nog bellen. Marc ging vooruit. Flore wilde dat ook doen. Je raakt aan de praat en dan loop je nog heel de weg samen. We hebben helaas de afslag gemist voor de route door de bossen. Wij hebben langs de weg gelopen, we zijn er gekomen.
We waren er al om 12.00 (marc zelfs om 10.30). De herberg ging pas om 15.00 open. We hebben gedaan waar we goed in zijn. Uitgebreid lunchen. In spanje en portugal krijg je altijd grote borden. Ik krijg ze nooit op. De andere twee zorgen er wel voor dat opkomt :-). Het wordt nu zelfs benoemd. Marleen eet toch niet alles, wij hebben extra.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Barcelos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2015

Teo-Santiago de Compostella

01 Juli 2015

herbon-teo

30 Juni 2015

caldas de reis-herbon

28 Juni 2015

alcarde-caldas de reis

27 Juni 2015

redondela-arcade

Actief sinds 19 Juni 2015
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 4491

Voorgaande reizen:

19 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: