arcos-san pedro de rates - Reisverslag uit Porto, Portugal van marleentevoet - WaarBenJij.nu arcos-san pedro de rates - Reisverslag uit Porto, Portugal van marleentevoet - WaarBenJij.nu

arcos-san pedro de rates

Blijf op de hoogte en volg

20 Juni 2015 | Portugal, Porto

Vandaag naar de startplaats gereisd. Ik wilde starten in rates, was zo enthousiast dat ik vandaag al 5km heb gelopen. In de volle zon, want ik was best laat. Goed te doen.
Voor degene die mij in 2012 al hebben gevolgd weten dat ik die voortandloos heb gelopen, ivm tandproblemen vlak voor vertrek en een frans hard broodje. Toeval wil......dat dit tandje al wat los zat. Leek het nog goed te houden. Helaas ik heb nog geen twee stappen gezet op de camino, neem een hap van mijn croissantje (hoe zacht wil je het hebben). Tand schiet los en zo hupsakee met croissantje richtimg maag. Deze camino mag ik wederom tandloos. We zijn dan wel op aard om onze angsten te overwinnen (he medestudenten), maar een buitenlandse tandarts die ik niet begrijp no way.
Zo buiten de stad is het prachtig. Weids uitzicht en stukje door bos met eucalyptusbomen gelopen, wat heerlijk rook. Ik kwam vandaag redelijk op tijd aan bij de albergue. Ze waren hier aan klussen met vrijwilligers en ik werd gelijk uitgenodigd voor de lunch. Heerlijk gegeten en kennis gemaakt met de vrijwilligers.
ik heb vandaag ook een.behoorlijk kortzichtig persoon ontmoet. Duitse jongen van mijn leeftijd. Ik heb al tijd met hem gesproken. Vraagt hik uit niets of ik aan de drugs ben?????? Tja de combinatie van tattoo en tand eruit is daar blijkbaar teken van???? Ik ben blij dat de herberg zich vult met nog meer pelgrims.
Dadelijk met mijn boekje in de schaduw, boodschappen doen voor morgen en eens kijken wat voor andere pelgrims er nog komen binnen druppelen. Ik vind het opvallend dat er toch veel pelgrims in de hete zon lopen. Behalve de bossen heb ik weinig schaduw gehad.

Ik sluit weer af. Tot snel

  • 20 Juni 2015 - 20:17

    Mam:

    wat vervelend dat het tandje een ander weg is gegaan.
    maar het lopen zal ook wel zonder gaan. leuk hoor als je door vrijwilligers zo uitgenodigd wordt, moet toch warm aanvoelen . succes morgen
    groet mam

  • 21 Juni 2015 - 09:05

    Manon:

    we hadden het er nog over als dat maar niet gebeurd en promt het gebeurd.
    Dat wordt tandloos lopen nu kun je wel stokbroodjes eten en niet bang zijn dat hij eruit valt.

  • 21 Juni 2015 - 10:24

    Melanie :

    Hoi Marleen,

    Goed van je die 5 kilometer. je reactie op gisteren was weer hilarisch. Het zijn toch geen duiven op zonne-energie? Daar trappen we wel vaker in. Die tand? Misschien ergens een fop winkeltje zoeken? En zeggen; my name is Thea

    Gr mel

  • 21 Juni 2015 - 11:52

    Claudia:

    Ai, balen.

    Maar idd het hoeft de rest van de camino geen zorg te zijn, ik zeg, smilen met je mond dicht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Porto

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2015

Teo-Santiago de Compostella

01 Juli 2015

herbon-teo

30 Juni 2015

caldas de reis-herbon

28 Juni 2015

alcarde-caldas de reis

27 Juni 2015

redondela-arcade

Actief sinds 19 Juni 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 4493

Voorgaande reizen:

19 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: