Teo-Santiago de Compostella - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van marleentevoet - WaarBenJij.nu Teo-Santiago de Compostella - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van marleentevoet - WaarBenJij.nu

Teo-Santiago de Compostella

Blijf op de hoogte en volg

01 Juli 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Jaaaaa......
ik ben aangekomen. 220km erop zitten.
gisterenavond is Flore niet meer aangekomen bij de albergue, maar vanochtend elkaar halverwege getroffen bij bar. Samen met hem en patrick (poolse australier of vice versa :-) ) binnengelopen. Gisterenavond had ik niet zoveel zin om Santiago binnen te lopen. Vanochtend en zo met zijn drieen wel.
het binnenlopen was weer een magisch moment. De aankomst, grote kathedraal. We waren op tijd voor de mis. Tijdens de laatste etappe hebben we lang in groen kunnen blijven lopen, alvorens we de bossen ingingen. Dat was heel prettig lopen. De drukte vd stad was wel even confronterend, maar het euforische gevoel overheerste.
ook dit was weer reis van lessen, maar ik ben absoluut trouw gebleven aan mezelf, heb gezien dat ik hier ook sterker in ben geworden. Ik heb enorm genoten vd reis. Zou er nog een komen? Ik heb in ieder geval veel tips gekregen voor andere caminos.
vanavond komen we nog bij elkaar voor drankje. We hebben allemaal telefoonnummer uitgewisseld. Dat gaat goed komen. Gezellige afsluiter van supertocht met fantatische mensen

  • 01 Juli 2015 - 15:37

    Elles:

    Gefeliciteerd! Mooi!!

  • 01 Juli 2015 - 19:28

    Diny En Toos:

    Geweldig.
    Ik heb genoten van je verslagen. Je nam ons mee op een mooie reis.
    Geniet er nog even van.

    Groet Toos en Diny

  • 01 Juli 2015 - 21:08

    Corrie:

    Whaw Marleen, wat 'n prestatie.
    Gefeliciteerd en geniet er nog eventjes van

    Groetjes
    Corrie

  • 02 Juli 2015 - 07:42

    Mam:

    dag Marleen
    je had me gisteren meteen een berichtje gestuurd toen je er was, wat ben ik trots op je, mijn collega's merkte het meteen. direct heb ik een bericht teruggestuurd, daar wilde ik echt niet mee wachten tot ik thuis was. maar via hier wil je ik nogmaals van harte feliciteren geweldig dat je het weer gepresteerd hebt. Geniet nog van een paar ontspannende dagen. tot gauw mam

  • 02 Juli 2015 - 10:08

    Manon:

    Je hebt weer een geweldige prestatie gehaald. Nu lekker genieten van wat er nog komen gaat.

  • 03 Juli 2015 - 13:03

    Claudia:

    He toppertje, dat heb je toch maar weer gedaan, op je eigen unieke manier,super!
    Veel plezier nog.... Xxx ct

  • 04 Juli 2015 - 15:15

    Caminofrans:

    Ola Pelegrina Marleen,
    Mijn dank is groot dat ik u mogt volgen! Ik heb dan enorm genoten van alle 249 km die u gemaakt heeft en wil u feleciteren met het behalen van Santiago! Proviciat!
    Ik heb zelf ook dat paad gelopen
    Gegroet van een ervaren pelgrim
    Buom Caminho
    Caminofrans

  • 05 Juli 2015 - 19:06

    Irma Broers :

    Jee Marleen wat ben ik trots op jou geweldig gedaan

  • 26 Juli 2015 - 10:22

    Maria Van Hal:

    Hoi Marleen,

    Vanwege veel drukte nu pas weer op je site gekeken maar je hebt het gehaald. hoe lang heb je erobver gedaan? Ik hoor het wel van je moeder die ik gauw hoop te spreken. Nu heb je de "CAMIJNO"van alle kanten bekeken.
    Nog een fijne vakantie en de groetjes!!!
    Maria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2015

Teo-Santiago de Compostella

01 Juli 2015

herbon-teo

30 Juni 2015

caldas de reis-herbon

28 Juni 2015

alcarde-caldas de reis

27 Juni 2015

redondela-arcade

Actief sinds 19 Juni 2015
Verslag gelezen: 873
Totaal aantal bezoekers 4461

Voorgaande reizen:

19 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: