alcarde-caldas de reis - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van marleentevoet - WaarBenJij.nu alcarde-caldas de reis - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van marleentevoet - WaarBenJij.nu

alcarde-caldas de reis

Blijf op de hoogte en volg

28 Juni 2015 | Spanje, Caldas de Reis

Ik heb vandaag 7 uur gelopen. Ik kan jullie niet vertellen hoeveel km en waar (ja spanje, verder....). Het alleen lopen is niet meteen succes geworden. Ik ben verdwaald, gigantisch verdwaald. In de bergen ben ik de pijlen verloren en toen heb ik een heeele lange tijd in de bergen/bossen gelopen. Waarna ik uiteindelijk bij een dorpje kwam. Ik heb al die tijd wel merkwaardig richtingsgevoel gehad, want ben wel de richting opgelopen van santiago, niet op beoogde pad, maar toch de goede richting.
In het dorp heb ik iemand aangesproken, met mijn beetje spaans kunnen uitleggen wat er aan de hand was. Deze persoon heeft mij met zijn auto naar de camino gebracht. Waar ik verder bleek dan dat de bedoeling was. Prima dan maar doorlopen wederom.
Het was ondanks verdwalen en de lichte paniek die zich soms van mij meester maakte een mooie route. Nu met mijn benen omhoog en neus in een boek heerlijk bijkomen.
Hier in caldas verschillende bekende tegen gekomen. Ik heb vanavond gegeten met Sylvia en Simon een geweldig stel uit Wales. Ik ken ze al vanaf dat ik ze tegenkwam bij eerste albergue. Ik blijf ze tegenkomen heel gezellig.
Morgen een niet al te lange route. Er is kleine omweg, maar dan kun je slapen bij de monniken der fransciscianen. Lijkt me leuke ervaring. Ik had het erover met Sylvia en Simon, zij gaan er ook naar toe.

  • 28 Juni 2015 - 23:55

    Maria Van Hal:

    Hoi Marleen,

    Vanavond je berichtjes bekeken. Wat ben je al ver. Al meer dan 100km gelopen. Ik doe het je niet na.
    Wel knap om dit voor de 2de keer aan te gaan. Maar wel fantastisch dat je leuke mensen tegen komt onderweg.Die letterlijk en figuurlijk een eindje met je mee lopen.Want het is toch wel een hele onderneming.Ik neem mijn petje voor je af.Ik wens je nog veel succes en wandelplezier.
    groetjes maria.

  • 29 Juni 2015 - 07:20

    Mam:

    vanmorgen voor het werk even snel gekeken of je nog iets geschreven had. en ja ,weer een bericht. fijn dat we zo allemaal jou pad kunnen volgen.
    maar dat verdwalen..pffffff, dat zal niet meegevallen zijn. afwachten waar je uitkomt. maar fijn dat er mensen zijn die je weer op het goede spoor zetten.
    ben benieuwd hoe het bij de monniken zal zijn.
    veel wandelplezier vandaag en het ontmoeten van mensen.
    groet mam

  • 29 Juni 2015 - 14:19

    Diny:

    Ha die Marleen

    Nadat ik van je had vernomen dat je geslaagd bent bleven de berichtjes ineens uit. Dat was inspiratie voor een volgende limerick:

    Marleen studeerde voor haar examen tuina massage gedegen
    dat resulteerde in een acht voor praktijk en voor theorie een negen
    maar sinds die uitslag
    geen enkele camino verslag
    zou het ze nu al naar haar hoofd zijn gestegen?

    Maar gelukkig was dat laatste niet het geval en kwamen de verslagen weer op gang.
    Fijn om te lezen hoe het je vergaat en de keuzes die je maakt. Vertrouw op jezelf en weet dat er altijd "iemand" is die je helpt de weg te vinden als je even verdwaalt.
    Wandel ze.
    Liefs Diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Caldas de Reis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2015

Teo-Santiago de Compostella

01 Juli 2015

herbon-teo

30 Juni 2015

caldas de reis-herbon

28 Juni 2015

alcarde-caldas de reis

27 Juni 2015

redondela-arcade

Actief sinds 19 Juni 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 4465

Voorgaande reizen:

19 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: