barcelos-ponte de lima - Reisverslag uit Barcelos, Portugal van marleentevoet - WaarBenJij.nu barcelos-ponte de lima - Reisverslag uit Barcelos, Portugal van marleentevoet - WaarBenJij.nu

barcelos-ponte de lima

Blijf op de hoogte en volg

22 Juni 2015 | Portugal, Barcelos

Ik heb gisteren redelijk vroeg mijn verslag geschreven. Gistermiddag is Marc (18) nog bij ons clubje gekomen. Hij is een amerikaanse fransman of een fransr amerikaan, in ieder geval 2 nationaliteiten. Gezellige jongen, met gevoel voor humor. Gisteren was het 34 graden en zijn we nog gaan zwemmen in de rivier bij de albergue.
gisteravond heerlijk gegeten bij de albergue met eigenlijk dezelfde mensen die we steeds tegenkomen. 3 duitsers (regina,gunnar,paul) eem vader en dochter en 2 italianen. Het was sfeervol aan tafel.
Vandaag ben ik samen gaan lopen met Flore en Marc. Marc vertelde graag alleen te lopen, maar had op ons gewacht. We waren gezellig gezelschap. Vandaag stond etappe van 35km op programma. Ik zou tot de 21 gaan en de heren door. Halverwege was ik moe en misselijk en was blij als ik bij de albergue zou zijn. Marc en Flore zouden nog rusten en daarna doorlopen. Halverwege het dorp kwamen bij restaurant. Ik vragen waar albergue was. We hadden gemist. Het was 2 km terug :-(. Ik heb het op mijn in laten werken. Ik ging echt niet 2 km terug. Toen ik dat vertelde zeiden de mannen gelijk dat ze op mijn tempo zouden lopen. Dat ze niet uitmaakte hoe laat we aamkwamen. We hadden vandaag een koele dag met beetje regen. Het is hier gezakt naar 24 graden gelukkig. Ik heb wat ors gepakt en schietgebedje gedaan en ben gaan lopen. Ik voelde dat mijn kracht terug kwam. Ik ging ervoor. We zijn vandaag 12 uur onderwerg geweest. We hebben het toch maar mooi gedaan. Ik heb nu veel pijn, omdat we laat waren zijn we niet doorgelopen naar de albergue, maar in begin vd stad on pension gaan zitten. Heerlijk vabavond hotelhanddoeken en 2 persoonbed. Ik ga voor goede nachtrust.
Ik heb mezelf (met steun vd mannen) overtroffen en ben trots. Ik ben ook zeer blij dat de etappes hierna niet langer zijn dan 23 km. Eigenlijk weet je dat nooit op de camino. Ik zeg welterusten tot morgen

  • 23 Juni 2015 - 07:12

    Mam:

    hoi marleen vervelend dat het wat tegen zit maar wat geweldig dat er mensen zijn die je er doorheen slepen. het is een hele afstand en dat met die hitte en niet te vergeten je bagage.
    je mag gerust heeeeeeeeeeeeeeel trots op je zelf zijn. Hopelijk heb je genoten van je fijne kamer en een goede nachtrust.
    groet mam

  • 23 Juni 2015 - 09:30

    Ellès:

    Lieve Marleen, de ontberingen op jouw Camino zijn er om jezelf te overtreffen. Die uitdaging moet je met jezelf aangaan. Dat heb je gedaan! Well Done! Luister goed naar wat je lichaam verteld en welke signalen je ontvangt.... Loop je met of zonder walkingsticks? Ik weet wel dat ik ze eerst niet wilde hebben, zo suf! .... Maar het kunnen je vrienden zijn, je steun geven tijdens zware beproevingen en ze geven je ritme in je pas... Ik kan ze je aanraden! Vertrouw er op dat je iedere dag vernieuwde energie krijgt. Vandaag is weer een nieuwe dag. Ieder zijn Camino... Buen Camino meis

  • 23 Juni 2015 - 19:15

    Melanie :

    Super super trots, wat goed van je, en zo in een flow blijven. Lekker bij jezelf in gezelschap. Hopelijk heeft je lichaam lekker kunnen rusten gisteren.

  • 24 Juni 2015 - 00:01

    Diny:

    Ben wat later ingestoken. (het opstarten gaat wat moeilijk zonder massages!) dus lees in een keer al je verslagen van de laatste (of eerste) dagen. Eerst maar even een limerick:

    er was eens een meisje dat van voren
    tijdens de camino 'n tand was verloren
    'n tattoo en geen tand
    vast drugs in haar hand
    maar gelukkig ontmoette zij ook nog Flore

    Oké nog eentje dan:

    er waren eens twee hele lieve heren
    waar zij mee kon lachen en filosoferen
    maar toen liepen zij
    de albergue voorbij
    maar konden toen later wel in een pensionnetje logeren

    Wat mooi om je verslagen te lezen Marleen. Geweldig hoe je je kracht weer vindt om door te gaan.
    Super hoor. Geniet er van.

    Gr Toos en Diny






  • 25 Juni 2015 - 18:17

    Irma:

    Trots op je. Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Barcelos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2015

Teo-Santiago de Compostella

01 Juli 2015

herbon-teo

30 Juni 2015

caldas de reis-herbon

28 Juni 2015

alcarde-caldas de reis

27 Juni 2015

redondela-arcade

Actief sinds 19 Juni 2015
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 4464

Voorgaande reizen:

19 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: