start camino - Reisverslag uit Porto, Portugal van marleentevoet - WaarBenJij.nu start camino - Reisverslag uit Porto, Portugal van marleentevoet - WaarBenJij.nu

start camino

Door: auteur

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2015 | Portugal, Porto

Ik was blij verrast om te horen hoeveel mensen mij (opnieuw) weer wilde volgen. Ik vind het leuk dat velen van jullie dit met mij willen volgen.
tegelijk bedacht ik me hoeveel werk dat gaat worden, al die verschillende appjes,mailtjes en facebook berichtjes. Ik maak maar een pagina aan waar jullie alles kunnen volgen. Heb ik gelijk alles gebundeld als ik terug.
ik weet niet hoeveel internet ik tegenkom onderweg (dat zal vast niet ontbreken deze moderne tijd). Het is afwachten hoeveel ik kan plaatsen.
Ik ga nu nog genieten van porto. Ik houd jullie op de hoogte wanneer mijn eerste wandeldag erop zit. Mijn pelgrimspaspoort met de eerste stempel heb ik al binnen. Nu op naar het bewijs (credencial) van mijn tocht.

  • 19 Juni 2015 - 16:53

    Tonnie Bodewes:

    Marleen, wat een ervaring! Geweldig. Ik wens jou een hele mooie tijd.

  • 19 Juni 2015 - 17:08

    Mam:

    fijn Marleen deze site. kan iedereen het goed volgen.
    nadat ik donderdag bij schiphol weg, reed meteen gezellig file. Jij was eerder aan het vliegen dan ik thuis was.
    maar...veel succes bij het wandelen en veel goede indrukken opdoen.
    ik ben trots op je
    groet mam

  • 19 Juni 2015 - 18:53

    Marina Van Den Berg:

    Hé Marleen, mijn toffe medestudent...een tato.... een lever reiniging of een pelgrimstocht....jij wil veel in dit leven aanraken....ik wens je een fantastische tijd....groetjes, Marina

  • 20 Juni 2015 - 14:27

    Melanie:

    Hoi Marleen,

    Zet hem op!. Hopelijk kom je nog sportieve duiven tegen, anders moet er iets gedaan gaan worden. Net zag ik er 1 op een mini hometrainer. Goed bezig. Onze mini bidons, met eigen logo doen het goed op: roekoe fit. Als je vanavond ontspant, vergeet het afborduren van de zweetbandjes niet?


  • 20 Juni 2015 - 16:58

    :

    He melleke,
    De duiven zijn hier niet zo dik als in lissabon of nederland. Ze kunnen zeker de hulp gebruiken van roekoe fit! Ze zijn enthousiast en willen er goed voor betalen :-). Big buisness. Eentje had er contact met een tv station. Ceasar milan eat your heart out. Roekoe fit komt eraan. Ik heb de hoofdbandjes bijna af. Beetje dunner gehouden het is hier al zo warm :-). Het zweet loopt nu van hun pootjes af. Ik ben ook maar begonnen aan zweetbandjes voor de pootjes. We moeten toch ook overwegen om dat mobiele zwembad van nederland hier naar toe te brengen. Kunnen ze wel gebruiken in deze warmte. Ik zal het vast in de week leggen bij de dikke duifjes :-) :-) :-). Ik zeg verhuizen naar portugal nu al gegarandeerd succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Porto

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2015

Teo-Santiago de Compostella

01 Juli 2015

herbon-teo

30 Juni 2015

caldas de reis-herbon

28 Juni 2015

alcarde-caldas de reis

27 Juni 2015

redondela-arcade

Actief sinds 19 Juni 2015
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 4466

Voorgaande reizen:

19 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: